Here comes the sun

Hur lycklig blir man inte när man vaknar, tittar ut genom fönstret och ser det här vackra vårvädret!
Det gör att man bara vill ut och njuta av solen! I love it ♥

Igår spanade jag in sista delen av "Den rätte för Rosing" , egentligen förstår jag inte varför jag börjar följa en massa program som jag egentligen inte vill titta på, men blir ändå helt fast så fort jag sett en liten glimt.

Jag sitter mest där och klagar på Lindas läppar, som inte är av denna värld.
Hennes utseende överhuvudtaget är inte till hennes fördel om man frågar mej i alla fall.
Sen är hela serien i sej som en riktigt dålig kopia av alla dessa andra serier , det hela känns bara så fånigt.
Ändå har jag likt förbannat suttit bänkad vid teven, ivrig att se vad som ska hända härnäst.


Själv hade jag faktist inte så jättestor koll på "Linda-med-läpparna", så någonstans var jag kanske lite nyfiken på att se om hon var den person jag föreställde mej att hon var.
Det skulle ju ha kunnat visa sej att hon var en redig kvinna med huvudet på skaft, men ack vilken otur: hon är lika dum som hon ser ut :(
Jag kände verkligen inte att jag gillade henne för fem öre, hon glider runt där och tror att hon är kvinnan alla män trånar efter.
Sen att hon valde lilla mesHugo med valpögonen...jag vet inte vem av dom jag vill dumförklara mest.
Läste även att Linda har en dotter som bara är 4 år yngre än "hennes stora kärlek" , hur sjukt är inte det?
Ja,ja det kanske blir jättebra, dom kanske är helt perfekta för varandra.
Men jag är tveksam.
Man har ju sett förr att såna där serier inte är det bästa om man vill ha ett förhållande som håller.


jaha, nu ringde dom och ville att jag skulle komma och jobba...bara att ge sej iväg!

Ha en underbar dag alla!



Nu är klockan 18.57 och jag har äntligen tid att sätta mej ner och skriva några rader, fick dra iväg och jobba på Björken i all hast imorse!
Slutade där 14.30, sen började jag samma tid på Björkhagskolan så det blev bra stressigt.
Har varit en väldigt bra dag trots allt, vädret är nog orsaken till att man känner sej nöjd!
Fick umgås lite med Elin också som var på en annan avdelning på björken, åh vad jag har saknat henne♥

Imorgon blir det jobb på Björken hela dagen, sen på fredag är jag på Grönsiskan. Det är fruktansvärt mycket dagisjobb nuförtiden känner jag, förut var det alltid lågstadiet som gällde.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. Man känner sej inte särskilt fräsch när man har varit på dagis och fått massa dregel, köttfärssås och lera på sej, och dessutom bytt massa blöjor!
Allt har en baksida skulle man kunna säga!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Diana

Ja jag kan på Fredag:) Kunde du då? Vart ska vi fika? Kraam

2009-04-01 @ 19:12:50
URL: http://dianatwin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Emelie!! HUGO är ju bara föör Söt! <3 :) hihi.. Hoppas vi kan ses snart gumman! Kraam

2009-04-03 @ 20:51:12
URL: http://sandratwin.blogg.se/
Postat av: Annelie

haha hon är så otroligt FUUUUL !!

2009-04-04 @ 10:01:00
URL: http://annelieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0