Hola!



Torsdagmorgon och solen lyser när man vaknar, hur härligt är inte det!?
Dock var det inte särskilt trevligt att bli väckt av att en liten svart dvärgpudel står och juckar mot ens ben..karlar alltså!

Har precis ätit frukost, som inte var på långa vägar lika nyttig som igår. Det är enormt påfrestande att ha en syster som jobbar på konditori, igår kom hon hit med en jättestor påse med olika frallor, wienerbröd och en vetelängd!
Ska snart hoppa in i duschen och försöka fräscha upp mig lite innan det är dags att knata iväg till Blåklockan för att jobba en stund, ska vara där till 13.30 och sen börjar jag kl 15 igen på Gullvivan :)

Det blev tillagning av tonfisksås igår precis som planerat, jag gillar verkligen när det är mycket smak på grejer så det brukar slinka i diverse kryddor när jag står framför spisen!

När jag stod där i all min glans och hackade lök med skidglasögon ( för att inte gråta ihjäl mej), ringde telefonen. Håkan behövde förstärkning på volleybollträningen och självfallet ställde fröken Emelie upp!
Så det var bara att slänga i sej maten och ge sej iväg.
Det tar på krafterna att försöka lära 20 ungar att spela volleyboll, jösses säger jag!



Var helt slut när jag kom hem, gjorde ett försök till lite träning med balansbollen men det slutade med att jag låg på yogamattan med huvudet på den lilla bollen och fötterna uppslängda på den stora och slökollade på tv. Man kan ju inte vara på topp hela tiden!

Nej, time to take a shower gott folk!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0