I hälsans tecken

Nu har jag varit sådär fruktansvärt värdelös på att uppdatera mitt liv ett tag, känns bara som det har varit fruktansvärt mycket i görningen( + att jag helt enkelt inte har orkat)!

Jag har nu bestämt mej för att ta tag i mitt liv och bli lite mer hälsosam. Dagliga promenader, träning med balansboll och något besök på sjukhusets gym då och då.
Känns bara jobbigt att det inte kommer bli någon volleybollträning på en hel månad!!!!
Min kost behöver ju även en rejäl omorganisation.
Därför börjar jag numera dagen med en tallrik havregrynsgröt ( istället för en otroligt vit och ohälsosam macka med sockerbomben Oboy till!)
Den där rackarns oboyen är jag i princip beroende av, men nej nu ska jag sätta ner näven i bordet och låta bli!
Däremot tänker jag absolut inte sluta äta godis och annat tjafs, det kommer bara bli en pina.
Dock kan man ju skära ner och äta bara lite godis en- till två gånger i veckan.

Jaha, så vad har hänt i mitt liv dom senaste dagarna!?
Jag har bla. umgåtts med Vicki, är alltid kul med lite nya kontakter och den här gillas skarpt!
Känns som man har känt henne jättelänge, lätt att prata med och har alltid ett härligt skratt på lager!

Sen har jag jobbat en hel del, måste ligga i nu tills mallorcaresan, där kommer det gå åt en hel del pengar!

Igår jobbade jag hela dagen, sen när jag kom hem tränade jag lite med min balansboll tills det var dags att besöka gymmet med Erika, Tessan och mamma.
Cyklade lite och körde runt på dom få maskinerna som finns och kände mej redigt nöjd med min prestation efteråt!

Nu ska jag snart ge mej iväg och möta upp Kristin för en liten morgonpromenad + lite solning.

Ha det guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0