Life, oh life!


"Städa, städa varje fredag och så varje jul, det tycker jag är kul!
  Men aldrig mörda på en lörda' för det verkar skumt, och det tycker jag är dumt! "
Pippi är en klok rackare, det har jag alltid tyckt!

Det där med mördandet hoppar jag över imorgon, istället ska jag ta en promenad ner till Bokia och inhandla en pärm och ett fotoalbum, svänga in på systembolaget en sväng och köpa lite förfriskningar till kvällens aktiviteter tillsammans med den otroligt heta fröken Schramme♥
Henne har jag saknat, imorgon ska vi ta igen all tid vi har missat, Satin är placet där vår date kommer äga rum!



Dagen har varit fullspäckad från tidig morgon till sen kväll.
Började min dag på Blåklockan, fick jobba med Lisa idag och det gillas alltid!
Sen fortsatte jag på Vitsippan en sväng, var ute i det fina vädret och njöt med ungarna :)
Direkt när jag slutade hämtade Malin upp mej och så drog vi till Ikea, där inhandlades lite diverse prylar.
Alla otroligt söta grejer på barnavdelningen fick oss att vilja ha barn på direkten!



Efter rundan på Ikea var jag vrålhungrig, så då tog vi en tur till Marieberg också. Där blev det tjockismat alá McDonald's och inköp av bla. en bikini.

Trötta och belåtna efter en otroligt trevlig eftermiddag satte vi oss i bilen och åkte hemåt.
Det blev prat, skratt och otroligt fin skönsång!
Malin påstår att jag ska anmäla mej till singing bee, jag som knappt sett det:P fast det vore ju en kul grej!

Sen jag kom hem har jag röjt som tusan här hemma, det låg verkligen kläder all over the place..och då överdriver jag inte:)



Känns grymt skönt nu när det är klart i alla fall, jag hatar att ha stökigt runtomkring mej.
Nu ska jag borsta tänderna, lägga en ansiktsmask och testa mitt nya bodybutter från body shop och min nya nattcreme från Mary kay. Fick dom av en mamma jobbar med, så gulligt av henne!



Nu får alla sova så gott och drömma söta drömmar :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

åh men tack lilla vän <3 hihi!

du har ju ett par förfriskningar kvar här också - du är välkommen förbi för o hämta dem om du vill, så får jag skymta dig en kortis :)



<3

2009-04-04 @ 01:29:45
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Annelie

Riktigt roligt att vi handlar i princip samma saker på ikea. Mitt hem har allt på bilden utom isbitargrejen ;) haha

2009-04-04 @ 10:01:53
URL: http://annelieandersson.blogg.se/
Postat av: Annelie

haha ja, eller hur ;)



Adda min msn föfan!

[email protected]

2009-04-04 @ 10:21:35
URL: http://annelieandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Snygg bikini!! Åh vill också med till Mallis! :D Jag får ta igen de med krogrundor med dig i sommar och vår istället! Eller vad sägs? ;) Kraam

2009-04-04 @ 10:31:29
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0