some words from the fööööörpartyyy!!

Ida, ida världens skönaste tjej :D fy fan vad jag älskar henne!!!!
Jag ska fria till henne senare ikväll !!
PUSS på henne♥

Ida här! Har listigt o slugt hackat mig in på snygga,heta o otroligt sköna emelies blogg..hehe.. Jag är egentligen fri att berätta vad jag vill om denna ärta, skämma ut henne o berätta om saker som vad hon hade på sig när hon va liten o sånt.. (hon hade konstiga fetischer den damen;))  Nuu ska vi höja tempot ytterligare, klättra upp några pinnhål, -Ösa helt enkelt!!! Livets kväll;)
PUSS emmlan semmlan älskade<3

Emlan här igen, ja som ni ser Ida är så jävla grym :D
och en sak till, det är grymt att blogga efter ett par grogg, cider, vinglas mm :D
JAG ÄÄÄÄLSKAR FAN IDA ;D

Kommentarer
Postat av: Annelie

jaa, klart vi kan hörru :D Varför inte? :D

2009-04-06 @ 15:09:55
URL: http://annelieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0