Äntligen fredag!

Nu har jag varit sådär dålig på uppdatering igen, sorry från djupet av mitt hjärta!
Veckan har mest kantats av jobb, I like it!
Fast det känns ändå rätt skönt att vara ledig idag.
Har haft några grymma dagar på Grönsiskan med mina älskade vitsippeungar♥
Dom har en förmåga att slänga ur sig världens grymmaste kommentarer som jag fullkomligt älskar!

Veckans bästa inträffade i alla fall när jag satt och läste för ett par stycken i soffan i onsdags.
Jag hade en liten tjej i knät som plötsligt vänder sig om, tittar på mig, tar sedan tag i kragen på min tröja och kikar in.
sen utbrister hon:
- Oj vilka fina tuttar du har fröken! Min mammas sitter längre ner på kroppen och hänger och flänger litegrann...fast det behöver du ju inte säga till henne.

Klockrena ungar alltså!
Sen var det två killar som skulle bli både brandmän och poliser, så dom skulle kunna rädda den fina prinsessan Emelie från allt ont, vilka karlar alltså!

Igår hade jag ett otroligt utvecklande samtal med en treårig tjej om vad bajs och kiss var för något, försökte förklara lite enkelt att det var det vi hade ätit och druckit som kom ut.
Sen när vi satt och åt pannbiff säger hon värdigt:
Vet ni vad vi äter...vi äter bajs. Det är helt sant för det har Emelie berättat för mig.
Sen tog hon en liten paus och fortsatte; och sen när jag dricker den här mjölken då är det som kiss...och det kommer ut ur min smula sen.

Ja jösses det är inte lätt att förklara för dom små rackarna hur allt ligger till här i världen, men jag försöker så gott jag kan!
På kvällskvisten blev det en liten tur till gymmet med fröken Sandberg, och jag vågade mig upp på löpbandet för första gången i mitt liv!
Jag har alltid haft någon form av rädsla mot löpband, att jag ska fastna och bli släpad på det där livsfarliga bandet.
Jag överlevde kan jag säga, och grymt skönt var det!
Kändes som det var bättre för mina knän att springa där än utomhus, så det ska jag köra på fler gånger.

Imorse var jag ute och gick en liten sväng, är fast besluten om att mitt överflödiga fett ska bort nu. För som det är nu trivs jag verkligen inte med mig själv.
Har även försökt baka bröd, vilket misslyckades ( varför är jag inte förvånad!?)
Vid 14 tiden ska jag möta upp Johanna, så ska vi fixa förköpsbiljetter till parkfesten imorgon och även uppsöka systemet!

Ems

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha samma här..ibland får man ångest, men sen inser man hur roligt det är och då går det liksom inte att sluta ;)!

2009-08-28 @ 17:35:39
URL: http://sandraostluund.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha, om jag känner igen det där! :D

2009-08-28 @ 17:59:14
URL: http://sandraostluund.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, du passade bra uppe på löpbandet! :D å mitt blåmärke växer sig bara större! haha

2009-08-30 @ 22:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0