Dagens dilemma

Jag börjar tro rätt starkt på att jag drabbats av samma förbannelse som Chuck i " Good luck Chuck", på kort tid har två karlar som jag träffade nyligen stigit in i förhållandet&kärlekens värld, men jag unnar dom faktist det!
Tycker bara att det hela är lite komiskt.
Men precis som Chuck har jag även en liten tro på att jag kan ha hittat ett redigt bra förhållandeexemplar (fast det här är inte överfascinerat av pingviner som jessica alba).
Så ett hett tips: Är ni ute efter ett förhållande, ta en date med mig sen kommer ni hitta den rätta en kort tid därefter!
Jag ställer upp för kärleken, vänlig och romantisk som jag är!

Förövrigt har jag ägnat dagen på Björkhagaskolan, lekt, kollat på spindelmannen 3, ätit världens vidrigaste fisk som var grå och låg i snuskigt, sliskigt grått vatten med några ynka gröna blad som skulle "sätta lite piff på det hela".
Vilken gourmetmiddag alltså...
Fått diverse sköna kommentarer om vilken otroligt cool fröken jag är, att jag ser ut som en tonåring ( men även att jag ser ut att vara minst 30).
Så nu är dagens dilemma; ska jag kleta in ansiktet med kräm mot finnar eller antirynkkräm till kvällen??
...jag tror jag kör på antirynk, jag ser hellre ut som en tonåring än en gammal hagga.

I helgen verkar det som det vankas utgång med Sandra E, och förhoppningsvis massa andra sköna människor.
Jag känner mig taggad till tusen efter två otroligt lugna veckor i sjukbädden.
Risk för urspårning för fröken Larsson om jag känner mig själv rätt!

Jösses, fem minuter..sen är det dags för dagens dos av Big brother..jag erkänner mitt hemska beroende!
Det är hemskt att jag sitter och inväntar reprisavsnitt där man följer linda rosing och hennes uppdragna stringtrosor och diverse upptåg.
Men på något sjukt sätt gillar jag det!

Ems♥

Kommentarer
Postat av: J.Lander

jag dejtar dig gärna ;)

2009-08-14 @ 23:34:16
URL: http://landers.blogg.se/
Postat av: anna [FOTO]

sv: åh jag såg inte dig heller ! :(

2009-08-16 @ 19:51:21
URL: http://annaingvarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0