Ett kilo bra immunförsvar tack!

Då var det dags igen, nästa dunderförkylning har anlänt!
Vilken underbar känsla det är att vakna upp på morgonen med en tunga som känns som det strävaste sandpapper, en svidande hals som gör att man skulle vilja slippa det där med att svälja, rinnande ögon, hostattacker, värkande halsmandlar och en hes, sexig röst som ibland skjuter i höjden så det låter som man är en kille i målbrottets underbara värld som grädden på moset.
Livet är underbart!
Jag har varit förkyld/sjuk sen resan till mallis mer eller mindre, det kan ju inte vara normalt?!
Dock känns det värdelöst att gå till vårdcentralen, dom tar en liten snabbkoll, säger att man har ett virus som det inte går att göra något åt...sen skickar som hem en igen.
Efter att man har betalat såklart.
Känns verkligen som en onödig utgift.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och titta klart på en shopaholics bekännelser som jag försökte titta på i fredags, men mina ögon stängdes envist hela tiden så jag har bara ett suddigt minne av nästan hela filmen!


Ems ♥

Kommentarer
Postat av: Bella

Nämen tja är det du! :) Lär ju lägga till dig på mina länkar! :) Åh vad snäll du är.. Jag gör om den där j-la designen hela tiden typ.. Man blir aldrig nöjd känns det som.. Detsamma, din blogg är ju jättefin! Kameran känns nice, har inte hunnit använda den så mycket dock.. Men det kommer, det kommer.. Läget annars då? Skönt o vara tillbaka på jobbet?

2009-08-18 @ 01:00:23
URL: http://isabellhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0