Knepeliknåp med nål&tråd

Vilken underbar morgon!
Min förkylning( svininfluensa!?) känns mycket bättre och jag känner att jag har hopp om livet igen!
Jag har ägnat morgonen åt en sedvanlig liten promenad med min lata dvärgpudel, ätit frukost och knepat och knåpat lite med symaskinen.
Sytt in ett par jeans och fixat till en munktröja som hade en form som ingen människa kan förstå sig på!

Nu ska jag snart skutta in i duschen och tvätta håret och börja kampen mot håret på mina ben, jag avskyr verkligen att raka benen, det är bara så fruktansvärt tråkigt!
Fast jag rakar dom hellre än går och ser ut som en persisk matta. Det är ett faktum!

Gårdagskvällen ägnades åt att sätta upp en lampa, en sån händig kvinna som jag är! Sedan avnjöt jag det sista avsnittet av Allsång på skansen med mamma.
Vet inte vad det där med det där rackarns programmet, men jag måste se vartenda avsnitt! Tror det är lite av tradition som jag kollar. Sen är det rätt kul att sitta och skråla till massa gamla klämkäcka, go'a låtar!

Nu är det dags att hoppa in i duschen innan jag ska iväg och umgås med Lisa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah Emelie du är för söt! Jag bara ÄLSKAR ditt sätt att skriva på:D skrattar för mig själv varje gång jag läser din blogg, det är så mkt DU över det hela :) har kollat på korten från mallis , saknar det grymt mkt <3 vi hade det så himla Bla... Miss!!

2009-08-05 @ 23:01:07
URL: http://dianatwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0