Lördagens upptåg!

Måndag, helgen är över och det är dags för en ny vecka...med (förhoppningsvis) nya möjligheter!
Helgen har kantats av örebrovistelse, lite utgång, vänner, vin och annat trevligt.


Vi startade hemma hos Johanna med lite vin och andra förfriskningar, pratade om livet, kärleken, skrattade och hade allmänt trevligt!


Fredrik dök upp en stund, vilket ledde till att vi inte behövde taxin som jag hade beställt! Det blev världens planering angående hur vi skulle ta till flykten ut till fredriks bil- utan att bli upptäckta av den ilskna chauffören som ihärdigt ringde till mig ( utan resultat!).
Vi smet ut bakvägen och fick panik när vi såg taxin stå parkerad precis utanför porten på andra sidan, nervöst fnissande uppstod och sandra var verkligen jätterädd!
Till slut lyckades vi förstå Fredriks instruktioner om vart han stod med sin pärla och vi körde löpning och slängde sedan skrattandes in oss i bilen.
Vilka äventyr man bjuds på alltså!
Jag kommer aldrig mer våga ringa Taxi kurir i örebro..jag är säker på att dom har lagrat mitt nummer och kommer ta ut hämnd om dom får tag på mig!


Ems&Sandra- lite fina i kanten.
Fortfarande lite uppspelta och skakade av taxihändelsen steg vi in på Frimis och skulle ta en sväng till toaletten.
När vi kommer ut står några tjejer där med dreadlocks och jag vet inte allt vad det var- en tittar på mig&sandra och säger: " asså, varför ska vissa vara så himla fina i kanten" . Hon hävde även ur sig lite mer saker som jag tyvärr inte minns, men kul var det! Hellre lite fin i kanten än massa ihopsnurrade korvar på huvudet!


Det var en otroligt lyckad kväll med otroligt trevligt sällskap, vad mer kan man begära!?



Söndagen var inte alltför händelserik, Johanna skulle iväg till Nora och jobba ett par timmar och jag skulle träffa D var det tänkt.
På grund av lite tjafs och andra grejer så blev det ändrade planer så där satt jag helt ensam och bakis i Johannas lya.
Lånade Johannas cykel för att åka upp till Stadium och införskaffa lite träningskläder, snart dags för ny volleybollsäsong!
Det var verkligen helt otroligt vad det blåste igår, jag fick hoppa av cykeln för att det var helt omöjligt att cykla rakt.
Hittade två linnen i alla fall!
Efter det tog jag mig hemåt till Johanna igen, städade lite, hade tråkigt, var en aning besviken/sur.
Vid 16.30 kom Johanna hem igen och vi hann prata lite innan jag var tvungen att gå till bussen som skulle ta mig hem till Linde igen.
Pratade med Sandra, min älskade, fina vän ♥
Jag har verkligen världens bästa vänner!

Ems


Kommentarer
Postat av: Diana

Vilka fina bilder på er <3 ! Men VARFÖR måste ni vara så himla fna i kanten jämt ? ^^ hahah.. ni är bäst!

2009-08-18 @ 19:11:21
URL: http://dianatwin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sötis! Tack för i helgen =) gillar att läsa din blogg :D hihi.. Ses nån dag!! Kramar

2009-08-18 @ 21:27:04
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0