Fredag 11/12

Det har varit en kämpig vecka med tandläkarbesök, huvudvärk, illamående och ovanligt långa arbetsdagar(har det känts som) för fröken Larsson.
Verkar som jag åkte på en hjärnskakning förra fredagen när mitt face hade möte med kullerstenarna i Örebro!
Hade verkligen bestämt mig för att kämpa mig igenom hela arbetsveckan, trots att jag mådde piss.
Igår sa min kropp dock ifrån, vilket resulterade i att jag fick erkänna mig besegrad och gå och lägga mig igen.
Kul att bara ha jobbat 16 timmar den här veckan...3 arbetsdagar borta.
Jag är sur!
Sova har jag knappt heller kunnat göra, världen snurrar ständigt och det märks extra mycket när man ska försöka sova.
Hej, svejs negativa Emelie!

Igår försökte jag pigga upp mig med lite Sunes jul, och imorse fortsatte jag med Sunes sommar!
Funderar på att leta fram lite gamla videofilmer och spana på, är ju så grymt kul att uppleva gamla minnen från barndomen.


Ser ut som helgen blir lugn och tråkig för min del, eftersom jag känner mig spyfärdig så fort jag rör mig minsta lilla.
Blir väl Idol finalen med päronen och hundarna ikväll, GO ERIK!!!
Imorgon ska jag iväg och kolla på elitbrudarna om jag orkar.
På söndag har vi bortamatch mot Mariestad, men som läget är nu kan jag inte vara med.
Sorgligt men sant!

Nu ska jag leta fram ett kuvert så jag kan skicka iväg mitt loveletter till min soldat i Afghanistan idag, he's gonna love it!

Vill avsluta med att berätta att jag har världens gulligaste mamma som ständigt försöker pigga upp mig ♥
   

Ha en great dag alla!
// Ems

Kommentarer
Postat av: V.Lander

mer naket det gillar jag :)

2009-12-11 @ 13:56:06
Postat av: Hansson

Damn! Vilken kropp du har

2009-12-19 @ 21:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0