Fredag 18/12

Städdag!

Direkt när jag vaknade imorse satte jag igång med dagens bestyr, hade en hel del att ta itu med.
Kläder slängda både högt och lågt, så golvet knappt gick att urskilja!
I garderoberna var det inte mycket bättre vill jag lova, jösses Amalia vilken kaos.
Efter mycket om och men har jag i alla fall fått extrem ordning och reda genom att rensa, organisera, torka, dammuga, slänga och tvättat/hängt tre maskiner tvätt!
Feels great kan jag säga.

Nu funderar jag skarpt på att ta med mig Ludde ut i snön och leka lite!
Sen borde jag även försöka ta mig i kragen och färga håret.

Ikväll blir det mys med mamma och Ludde.
Har bestämt mig för att hålla mig hemma ikväll så jag ska orka med rushen på Bokia imorgon!
Nu vill jag att mitt brev ska komma fram till min soldat!!!
Om det har försvunnit på vägen till Afghanistan ska jag leta upp den rackaren som har slarvat och knäppa honom/henne på näsan..och dra honom/henne i håret.
Så mycket tid och kärlek som ligger bakom det brevet alltså, det får inte vara förgäves!

love.jpg love image by nyinnye

Hade en väldigt trevlig dag med Malin igår!
Inhandlade lite julklappar, kläder och lämnade in min mobil på lagning.
Helt sjukt hur charmiga 3-killarna är :P

Nu får jag önska alla en great fredagskväll!

Ems



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka är det på bilden

2009-12-19 @ 15:53:45
Postat av: Ems

det är någon googlebild bara :)

2009-12-19 @ 18:23:06
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0