God morgon!

Det är lördag och jag är rastlös!
Börjar jobba på mitt kära Bokia klockan 10, vad sjutton ska jag göra tills dess!?
Har varit uppe och skuttat sen klockan 6.30, bara drivit runt, ätit frukost, läst tidningen, sjungit, målat naglarna.
Rätt skönt på lördagar ändå, när det bara är öppet fyra timmar.
Ett perfekt arbetspass!

Hittade en gammal bild! Tänk att jag har jobbat på Bokia i 5 hela år!
Jag är ju nästan en gammal räv i branshen!

Fick ett telefonsamtal från min chef Olle igår, jag gillar honom skarpt!
Han tyckte det skulle bli grymt trevligt att få munhuggas lite med mig igen ( jag har en förmåga att stå och hålla låda där bakom disken nämligen!).

Får väl se om jag överlever promenaden till jobbet, är ju svinigt kallt ute!!!
Tur att jag har en rejäl tjockisjacka iaf...

Ha en great dag alla!




Kommentarer
Postat av: K

Du måste ju lätt vara den snyggaste Bokia-anställda i Sverige ;)

2009-12-19 @ 21:49:20
Postat av: Jonas

Går ju inte annat än gilla olle!! :D

2010-01-11 @ 17:52:00
URL: http://w2best.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0