hurtbulle

Klockan är inte ens 10 och jag har redan hunnit med att vara upp till sjukhuset och bränna lite fett, inhandla körsbärstomater&fetaost och tvättat två maskiner tvätt!
Effektivitet och morgonpigghet kallas det.
Jag var trots allt uppe och skuttade klockan 06 imorse!

Igår kväll var jag med Elin, vi hade en låååång samtalsterapi med varandra!
Dock blev vi en aning störda när vi satt utanför henne av en snubbe som kom och bubblade på en massa om ditten och datten. Exempelvis hävdade han bestämt att jag var från Nora ( det syntes tydligen på mitt utseende:P).
Wierd var han.

Nu ska jag krypa ner under täcket och smaska körsbärstomater&fetaost och titta på lite filmer jag lånade av Elin igår.
Får se om vi kanske tar en promenad sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0