ibland är man känslig

Då är snart den här dagen slut.
Jag har i alla fall lyckats få mitt rum städat och nu kommer jag nog sova bättre inatt..hoppas jag!
Är så himla skönt med rena sängkläder och att slippa se saker som ligger framme som stör mig något grymt!
Love it!

Mamma&Pappa återvände från sin lilla husvagnssemester en sväng, på grund av att min kära far hade lyckats glömma plånboken hemma. Men nu är dom försvunna igen!
Har kollat på Bröllopsduellen med Ludde, tyckte den var helt okej faktist!
Jag gillar såna där småtöntiga, typiska tjejfilmer.

Mina känslor åker berg-och dalbana, nog för att jag är lite småkänslig annars också, men jag brukar inte börja böla när någon gifter sig på film.
Och den här gången var det inte ens särskilt romantiskt :P
Allt det här kanske grundar sig i att jag är lite förvirrad överhuvudtaget nu, och att det finns vissa saker jag verkligen borde ta tag i.
Måste bara våga!

Nu ska jag hoppa in i duschen en sväng, känns som en bra grej!

// Emelie

Kommentarer
Postat av: Johanna

emlan, emlan! vad är det du ska våga?

jag hänger inte med i svängarna här!! :O



miss you <3

2009-07-14 @ 23:12:50
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0