Lägenheter, en vän och lite vin!

Imorse klockan 8.15 ringde det på dörren på Smultronvägen, det var min kära vän Fredrik som kom på besök efter några timmars slit på arla!
Med sig hade han en härlig frukost som uppskattades något enormt av fröken Larsson!
Jag hade insisterat på att han kunde få komma och sova ett par timmar, han försökte men gav sedan upp på grund av att min mun gick i ett.
Jag älskar att prata, så är det bara :P

Efter en stunds tjatande på att jag ville gå upp( utan resultat) gick jag och duschade och börja fixa frukost.
Sen blev jag full i bus och sprang upp och hällde iskallt vatten på freddas lår.
Det uppskattades något enormt, jag vet att han njöt i fulla drag!

Fram till kl 13 satt vi mest ute och pratade, åt, lekte med Ludde och njöt av solen.

Eftermiddagen har ägnats åt att titta på två lägenheter; den första var perfekt förutom en STOR grej; ingen balkong.
Därmed vad den lyan ute ur bilden. Jag måste ha en balkong!
Den andra kändes mycket bättre, var både större och var utrustad med balkong.

Dock kände jag mig en aning sorgsen över hela grejen, jag är livrädd för att bo ensam.
När jag föreställde mig själv helt själv i den där lägenheten hade jag lust att gråta en skvätt!
Jag är nog inte normal som trivs med att bo hos mina föräldrar.
Förhoppningsvis växer jag upp och blir normal snart!

Min kväll kommer spenderas med lilla fröken Fromell, vi ska vara hemma hos henne och samtala, dricka vin och lite öl.
Det ska bli enormt trevligt!
Känns jättebra att vi har börjat umgås igen, har saknat det.

Nu ska jag dra på mig lite kläder, sen blir det Fromell-visit!

// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0