Tråkdag!

Tråkdag, tråkdag,tråkdag!
Har inte hänt mycket i fröken larssons liv idag kan jag säga!
Vaknade upp och tänkte ta mig en promenad eftersom vädret var hyfsat, sen somnade jag om och när jag vaknade upp igen spöregnade det.
Vilken otur!
Så det har blivit en heldag framför teven med massa mulande av chips, godis och cola.
Hälsosamt. oh ja!
Kollade på " I taket lyser stjärnorna" , gillade den skarpt och tårarna rann i floder nerför mina kinder.
Läste boken när jag gick på mellanstadiet och fullkomligt älskade den!

Förutom just idag så har dagarna som passerat bjudit på både det ena och det andra. Rätt fullspäckat har det varit med utgångar, shopping, sol, bad, en liten tur till Ludvika och träffat N !

I tisdags cyklade jag och Lisa ner och la oss på Loppholmarna och pratade en massa innan det var dags att möta upp N vid tåget, sen gick vi tillbaka till Loppholmarna och då hade Elin anlänt.
Sen blev det massa bad, solande och garvande åt Elin "smartskaftet" Johansson som hade råkat glömma raka sitt ena ben, sjuk är hon!
Fröken Johansson blev rastlös och hungrig efter ett tag så då packade vi ihop och gick och avnjöt en måltid på lindepizza, sen gick vi upp till mej och spelade kort, kubb och drack vin!
När det gällde kubb var jag och N rätt överlägsna men Elin och Lisa var desto vassare när det kom till kortspelandet!

Lisa: -Men Elin hur kastar du egentligen, du måste ju kasta med lite sjäääääl!

Elin fick sitt första getingstick! Det var något av det roligaste jag varit med om, trots att jag höll på att bryta ihop av skratt drog jag med henne in i köket och så fick hon svinga upp foten under kranen så det skulle bli lite bättre!

Jag älskar mina vänner!

Imorgon ska jag in till Örebro och hjälpa mina päron att välja ut ett kök och på lördag är det grillning med tvillingarna hemma hos henke som står på schemat ( om vädret tillåter vill säga). Sen kan det hända att det blir någon tur till Ludvika också.
Annars har jag inga planer för veckan, och det känns rätt skönt faktist!

/ Emelie


Kommentarer
Postat av: Johanna

det blir bara för en period. om det blir. och du ska känna ett MÅSTE att komma o hälsa på ;)



det har jag i åtanke. men allra först ska jag kolla med mor min. för hon vill väldigt gärna adoptera Mr Nikon. men ändrar hon sig så är han din ;)



PUSS <3

2009-07-06 @ 22:37:44
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0