yesterday

Gårdagskvällen med Nathalie var grym, riktigt grym.
Precis som det alltid blir när vi slår våra kloka huvuden ihop!
Det lagades en himmelsk lasagne, det smaskades godis ( det mesta i väntan på att lasagnen skulle bli kvar), det dracks vin&öl, det pratades och skrattades en massa!

Både Nathalie och jag hade ett enormt trevligt samtal med herr aaes i min mobil.
Han fick höra både det ena och det andra, jag garvade så alla mina inälvor kom i gungning.
Nathalie är så klockren så det är sinnessjukt.
Dennis går inte av för hackor han heller!

Med på vår romantiska middag var även katten Linus, charmigare face får man fan leta efter!


Efter besöket hos Nathalie körde hennes karl ner mig till Fredrik, sen drog Elin med oss till folkan med löften om att favvoLisa var där.
Hon ljög som en höst travar den lilla rackaren!
Ingen Lisa där :(
Jag hade trevligt i alla fall även om saknaden av Lisa var stor!

Imorse var jag uppe och promenerade kl 7, redigt skönt var det!
Nu ska jag iväg och möta upp Nathalie snart, det vankas lunch på Bella's !




Kommentarer
Postat av: Sandra

Saknar dig med! Massor!!! :) Ska vi ses nån dag? Sleepovers i lägenheten? :)

2009-07-19 @ 11:59:27
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0