a beautiful day!

U N D E R B A R ! ! !

Finns inget annat ord som passar in bättre på den här dagen, och vad har jag gjort som är så speciellt?!
Svaret är : ingenting speciellt egentligen.
Har umgåtts med Lisa&Elin, älskade kollegor, före detta klasskamrater, go'a vänner , you name it♥
Har legat på gräsmattan utanför deras hus och bara haft det grymt skönt, lyssnat på musik, snackat skit, spelat kort, skrattat åt allt och inget!
Det är så livet ska vara.
Vid tretiden drog vi hem och duschade en snabbis och åt lite.
Fröken Larsson, som inte är någon hejare på det där med att göra saker snabbt hävde självfallet ut en hel burk med små härliga riskorn över hela köksgolvet!
Ingen blev förvånad kan jag säga.

När vi till slut var klara kilade vi ner till stan för att kolla på den årliga mimfestivalen i oscarsparken.
Vi såg jättemånga av våra små barn och satt och tjöt hejvilt över hur otroligt söta dom var!
Träffade även på våra gamla lärare Eva och Per, fy fabian vad jag saknar dom rackarna.

Imorse drog päronen iväg på husvagnssemester och jag förstår nu att jag aldrig kommer klara av att flytta hemifrån, ensam.
Så antingen är det dags att hitta en karl eller så får jag helt enkelt övertala någon väninna att bli min sambo.
Ensam kan jag inte bo!
Idag har jag varit själv ungefär en timme, och är redan rastlös och saknar någon att prata med!

Imorgon vankas det utgång med Sandra, Diana, Henke och hans kompis.
Kommer bli grymt trevligt!
Den här gången ska jag göra allt för undvika någon dramatik med stulna mobiler osv.
Ingenting ska få förstöra vår kväll!!


Nu ringde precis en av grannarna och ville att jag skulle vattna deras blommor och ta in posten när dom var borta.
Så nu ska jag se efter vårt hus, mormor&morfars och grannarnas..det är ju nästan så man borde ta betalt :P

Nej, nu ska jag lägga mig framför teven i min ensamhet.
Imorgon får jag i alla fall sova med Sandra&Diana, sen kommer nog Mathilda och bor hos mig ett par dagar. Elin har också anmält sig frivillig som min sängkamrat!
Tur att man har sina vänner♥

Puss Emelie





Kommentarer
Postat av: Johanna

Ey, var ska ni gå imorgon damer? :)

2009-06-23 @ 22:31:09
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0