Midsommarplaner

Klockan är 7, jag är nyvaken och förkyld...ständigt förkyld.
När ska det gå över!?

Hastigt och lustigt har det blivit bestämt att midsommar kommer firas på en camping i Karlstad med Mathilda, Erika och Tessan!
Det kommer bli lite grillning, förfriskningar och förhoppningsvis dans runt midsommarstången, jag är sugen iaf !
Så ikväll tar vi vårat pick och pack och drar iväg, kommer tydligen inte bli alltför bra väder, men annat hade man inte förväntat sig. Vi bor ju trots allt i Sverige!

Konstigt det där med midsommar, en högtid som är värd att firas och ändå verkar det inte hända någonting häromkring!
Alla uteställen i Örebro stängda och jag ser/hör en hel drös med människor som inte har en susning om vad dom ska göra.
Karlstad blir bra, jag känner det på mig.

Dags att göra iordning lite frukost, läsa tidningen och gå ut med Ludde!

Emelie


Kommentarer
Postat av: Johanna

Alla uteställen stängda i örebro? Där har du fel my dear! Hoppas ni får det bra i soliga karlstad! ;p

2009-06-19 @ 14:40:17
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0