Update


Nu sitter jag här med en mintgrönaktig ansiktmask kletad i fejjan, ska strax krypa ner under täcket och avnjuta Sex and the city filmen!



Så trött som jag är nu har jag inte varit på jag vet inte hur länge, har varit en lååång dag på jobbet kan man säga.
Att arbeta med småbarn är verkligen enormt energikrävande, dom behöver ständig uppassning och kan inte lämnas ur sikte en enda sekund.
Känns som det har varit en aning för mycket dagisjobb senaste tiden, jag saknar att hålla lektioner på Björkhagaskolan.

För övrigt har veckan rullat på och jag har inte orkat uppdatera bloggen precis som vanligt, här kommer en snabbresumé:

Måndag: blev uppringd vid tolvtiden och fick trots allt komma och jobba, bara att lämna den sköna sängen och ge sig iväg i världens fart.
Jobbade till 16 sen hängde jag med Malin när hon skulle skjutsa sin karl+ hans vän till Skavsta flygplats.
Blev en hemfärd med mkt skratt, godis och felkörningar men vi kom hem till sist iaf!


tisdag: jobbade på småbarns avdelningen på grönsiskan, så grymt söta bebisar och mina moderskänslor väcktes till liv :D Sov en sväng, åt lite mat innan det var dags att möta upp Tessan, Mammy, Kerstin och Erika och ta sig ner till lindeskolan och spela lite beach!

Nu känns det som helgen är nära, jag behöver verkligen lite ledighet efter en hård arbetsvecka.
Håller verkligen tummarna för att jag får träffa N på lördag!

Dags att krypa ner under täcket, känns inte som jag kommer hinna se mycket av filmen innan jag somnar...

Ciao!
/Emelie







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0