Lilla fågel blå

         

nu går du i en annan värld
Jag tror den kallas himlen
och jag har aldrig varit där
Men när jag ser på alla stjärnor över
himlen
så önskar jag att du var här.



Första inlägget på nya bloggen blir väl inte riktigt så kul att skriva som jag hade tänkt mej. Men sånt är livet, det bjuder ständigt på oväntade saker.

Ungefär en timme kvar, sen kommer någon som varit med mej sen jag var 5 år vara borta. Det är konstigt att en liten,liten fågel kommer lämna ett så fruktansvärt tomrum efter sej.
Han var så mer än bara en fågel, han spred sån enorm glädje med sitt kvitter, alltid när man ringde hem hörde man honom sjunga i bakgrunden.
När han var som gladast var när jag lyssnade på min musik, imponerande att även fåglar kan skilja på bra och dålig musik :)

Nu sitter jag här och ler lite mellan alla dessa tårar. Det känns skönt samtidigt som det är hemskt att han äntligen ska få somna in.
Att ha levt 16 år för en undulat är helt otroligt lång tid, och jag vet att det är dags för honom att somna in.
Nu ska jag gå ner och sätta mej hos min lilla blå fågel, innan det är dags att ta farväl.

// E


Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, förstår att det är hemskt! :(

vill inte ens tänka på när min katt blir sämre.... usch!



<3<3



kul att du gillar designen <3 :D

2009-03-30 @ 15:33:18
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Sandra

Stackars dig! Tänker på dig vännen! <3

Finns alltid där om duvill prata!!

Kram SAndra

2009-03-30 @ 20:07:51
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0