morgonstund

Tisdagmorgon och jag är trött, jättetrött!
Ögonen vägrar börja se världen tydligt, dom vill helst bara ta med sej min kropp och krypa ner i sängen igen :)


Idag ska jag vara på ett nytt ställe och jobba, känns väl sådär...jag är ju van att vara på "mina" ställen. Men det blir säkert jättebra, bara att visa fram fötterna i vanlig ordning!


Gårdagskvällen bjöd på vänner, musik, skratt, glädje, kyla och naturgodis från hemköp!
Jag älskar verkligen mina lagkompisar, dom får mej att le



Förövrigt vill jag bara bort härifrån, fly till ett annat land, till värmen!
Ungefär 1 månad kvar, sen är jag&Diana där...it's gonna be great!
Alcudia, Mallorca

Nu ska jag försöka få i mej lite frukost, klä på mej och sen ge mej iväg till jobbet!

Ha det guld! / E♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

vi kan bilda klubb, för HERRE vad trött jag är!

2009-03-31 @ 08:23:17
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0