Farväl Sverige!

Ja, nu är det snart dags! Om ungefär en timme kommer malin hit med "röda faran" och hämtar mej + all denna packning som jag kämpat med en hel evighet :D
Sen ska vi plocka upp Diana i sandbacken för att sedan dra vidare mot flygplatsen!

Usch vad jag är trött på att packa nu, vet inte hur många gånger jag har tagit ut allt ur resväskan, försökt rensa ur lite kläder, för att sedan plocka i allt igen utan den minsta framgång.



Vikten på mitt bagage är verkligen på gränsen till vad man får ha med sej, blir till att slänga schampo, balsam, badtofflor och lite sånt till hemresan så man får plats med lite nytt :P
Jag har verkligen kämpat som ett djur med att få igen den förbannade resväskan, ett knep som alltid funkar med lite våld är den klassiska " sätta-sej-och-trycka-på-tills-man-får-igen-dragkedjan".

Diana ringde för en stund sen och gav mej en smärre hjärtinfarkt, det första hon säger är: Emelie, vet du vad som har hänt??
När någon säger sådär och man snart ska åka iväg till mallorca kan man ju inte bli annat än livrädd!

Som tur var hade det bara hänt en liten olycka med hennes resväska, plus att hon hade upptäckt att hennes bagage vägde 5 kg för mycket..men det är ju värdsliga saker som karlsson på taket skulle ha sagt :P

Nu får jag önska alla en trevlig vecka här hemma i Sverige, förhoppningsvis får jag njuta av massa sol och slappande på stranden..men man ska aldrig hoppas för mycket!

Puss Emms




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0