If I could turn back time

Ja nu är jag riktigt pepp på att det ska bli helg!
På fredag kommer Babs hit, då vankas det utgång och sen kommer hon stanna hos mig heeela helgen :D
Det känns rätt gött faktist! Älskade Babs♥

Idag har jag tittat i gamla skolkataloger, kom upp så himla mycket minnen!
Det var då jag ständigt lekte med Elina, Sofia och Malin!
Elina, som alltid hade så fina kläder med disneyfigurer och barbie rullskridskor! Vi lekte mest prinsessor och annat glamouröst, tjejigt, gulligt ♥



Malin, som hade sin älskade docka med sjömansklänning som hette Britta :P( dessutom  var hon dirty i väldigt tidigt ålder och arrangerade lekar som inte var helt rumsrena!) Vi gjorde det mesta tillsammans:  lekte doktor( dirty,dirty), var brevväner( fast vi i princip bodde grannar), lärde oss cykla tillsammans, bråkade en hel del, lärde oss kissa i skogen, byggde kojor

Sofia och jag brukade dansa till Eloise med arvingarna och göra gymnastiska övningar från hennes trädgård och in i vardagsrummet :P Fick även höra av Elinas mamma Tina häromdagen att första minnet hon hade av mig&sofia var när dom just hade flyttat till Linde från Eskilstuna, så kom Sofia&Jag skuttandes över vägen, höll varandra i handen och sjöng någon vacker liten sång! Det var nog inte helt ovanligt heller :)


Jag blir ju nästan gråtfärdig när jag tänker tillbaka, jag vill vara liten igen!

Nu ska jag gå och lägga mig, ska vara hemma från jobbet imorgon också sen får vi se hur jag mår på torsdag!
Sov gott och dröm söta drömmar :)
// Emelie

Kommentarer
Postat av: Patrik Krook

Ja visst är det gott :) feta ost och rödlök skulle jag kunna leva på :)

2009-05-27 @ 08:09:54
URL: http://patrikkrook.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0