Fortfarande söndag!

Nu ska jag snart inta sovläge, jag ska trots allt upp strax efter kl 4 imorgon för att ge mig iväg till Ullared med fröken Sandberg!
Har haft garderobsrensning, ett ständigt återkommande fenomen i mitt liv. Vart kommer alla kläder ifrån egentligen!?
Tur att det finns en bloggshop där man kan bli av med lite plagg om man har tur.

Hade grymt kul när jag städade idag, kände mig på ett strålande humör medan jag organiserade, vek och gjorde snyggt och prydligt överallt medan jag lyssnade på musik och sjöng med en otrolig inlevelse!
Har även hunnit med 40 min på min orbitrek...och sen kom pappa hem från Finland med massa godis och förstörde allt!
Men sånt är livet!

Nu får jag önska alla en god natt, dröm söta drömmar!

Ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0