Onsdag 11/11

Känner inte att det har hänt så mycket i mitt liv ( ungefär som vanligt), så blir väl mest en massa ordbajs( också som vanligt!).
Mitt nya, nyttiga liv börjar redan gå åt helvete!
Skulle vara duktig och gå en promenad i morse...jag gick i ungefär 15 min sen tvärvände jag hem igen.
Bra Emelie, bra!
Iofs tog jag mig en svängom med Olof istället, min orbitrek.

Lite duktig har jag varit faktist.
Ätit drivvis med satsumas för att döva mitt sötsug, och då menar jag verkligen drivvis!
Förutom det har det blivit en liten grekisk sallad, och nu till middag lagade jag tonfisksås med curry. Så förbannat gott är det!
Kan ju inte sticka under stol med att jag längtar till fredagen då det ska mysas frö fulla muggar med Elina.
Vilket innebär: cola, ostballar, chibba och dipp!

Nu måste jag ladda lite mentalt för kvällen volleybollträning, har fått nys om att vi ska ut och springa.
Vilket INTE är min starka sida!
Men jag överlever säkert, det gör jag alltid!

Jag missar Bonde söker fru ikväll..det är ju skandal! Vill ju se hur det går för Råååååger!

Ha en bra kväll alla!

Ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0