Söndag 22/11

Har spenderat hela dagen framför teven, vilket känns rätt skönt med tanke på vädret och att jag inte känner mig helt på topp!
MTV har haft The City weekend break, vilket jag inte direkt klagar på.
Love it!(trots att jag sett dom flesta avsnitten 2-3 gånger redan).
Det man kommer underfund med när man tittar på The City är att i princip alla tjejer ser fruktansvärt bra ut, och att man nästan skulle kunna dö för att gå klädda som dom dagarna i ända!
...Och att karlarna är enormt sviniga mot dom stackars tjejerna.
Sen kan jag ju tänka mig att dom som skapat serien själva sätter en stämpel på var och en av dom som medverkar, det brukar gå till så i den världen i alla fall.
Gillar Whitney skarpt, hon verkar så fruktansvärt ödmjuk och snäll. Sen har hon grym klädstil!
Sen kan man ju fundera på om Olivia verkligen är så kall som hon verkar vara?
I såna fall är hon ordet Bitch personifierad enligt mig!

Nu känns det som jag framställer mig själv som världens The City nörd, och jag antar att det kanske stämmer till viss del!

Har inte så mycket att berätta om händelserna i mitt liv för tillfället, har haft den i särklass tråkigaste helgen på länge.
Ingen utgång, inga vänner.
Bara alvedon, teven, chipsen, ostbågarna, julmusten, Ludde och jag!
Sorgligt men sant.
Men nästa helg ska jag vara i toppform igen, såna här helger gör mig deprimerad!
Jag behöver komma ut och svänga mina lurviga åtminstone en gång i veckan.
Så är det bara!

Hoppas alla andra har haft en great helg iaf!
♥Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0