Tisdag 10/11

Jag är vidrigt trött och vimmelkantig efter en ofrivillig powernap framför teven, en typisk händelse i mitt liv som gör att jag kommer ha svårt att somna ikväll sen. Om jag känner mig själv rätt!
Kan meddela att jag inte ätit något som helst onyttigt idag, det är ju ett under!
Fast ska inte sticka under stol med att jag har fått kämpa som tusan mot sötsuget...
Finns dock otroligt goda&nyttiga alternativ; satsumas( varför finns inte det året runt, love it!), physalis och sist men inte minst: gravad lax. Så gött är det!

Har tagit mig en liten svängom på min Orbitrek Olof också, vi börjar sakta men säkert bli vänner.
Men redigt jobbigt är det enligt mig!
Blir lite volleyboll ikväll också, tänkte träna med veteranerna!
Rätt kul att bara spela.
Ikväll kommer min Ida Schramme hem från Norge ♥
Måste träffa henne snart,snart,snart!
Sen längtar jag redan till på fredag, då blir det mys med Elina!
 

Nej, här blir inga barn gjorda.
Ha en bra kväll alla!
// Ems


Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

och när ses vi då, madame? :(

miss you <3

2009-11-10 @ 19:02:21
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

det. vore. jättefint.

bara det inte blir för sent på eftermiddagen... :)



<3

2009-11-10 @ 20:35:11
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

ah, I see.

attans!

för kvällen blir det rep nämligen!

du kan inte åka in lite tidigare månne? :D



<3

2009-11-10 @ 22:50:18
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0