Tisdag 11/18

Efter regn kommer solsken, verkar ju stämma rätt bra idag i alla fall!
När jag var ute med Ludde imorse vräkte det verkligen ner, deprimerande värre.
Tur att min kära hund har en så snygg regnjacka så jag slapp vrida ur honom hundra liter vatten efter promenaden!
Idag är en sån där ledig dag för fröken Larsson, har tänkt ta mig iväg och ta svinsprutan.
Helt ensam.
Sjävlständig kvinna, that's me!

Efter det är gjort är en fika med fröken Sandberg inbokad, har kommit fram till att det är två veckor sen vi sågs sist! Skandalöst helt enkelt.

Nu ska jag skutta in i duschen och göra ett tappert försök att se lite mänsklig ut.
Ha en underbar dag alla!
♥ Ems

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur kändes sprutan? Fan jag ska snart ta den, är jätte rädd att jag kommer blir dålig.. Sherko varnade mig att ta den, men nu tänker jag göra de iaf! Jesper kunde inte få till den, de va nåt som inte funkade:P jag får ha denså länge ;) Kram

2009-11-18 @ 20:36:21
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0