Torsdag 19/11

Igår hade jag bestämt mig för att ta svinsprutan, kände att det var lika bra efter alla dessa dödsfall.
Skuttade ner till vårdcentralen och ställde mig i den inte alltför långa kön, för att 15 minuter senare få domen att vaccinet inte räckte till alla.
Kul jul.
Envis som jag är gjorde jag ett nytt försök, den här gången uppe på sjukhuset.
Voilá!
Kom dit, fyllde i lite papper, fick vänta ungefär 2 minuter och sen var det klart!
Passade på att få två nya BFF's, bara för att jag vill vara som Paris Hilton.
Jättesköna damer på 70+!
Efter det fikade jag med fröken Sandberg på Frosths, vilket betydde att jag även fick träffa på bagarbertan Bella!

Medan jag satt där och mumsade princessbakelse blev värken i armen bara värre och värre.
Natten ska vi inte ens tala om, somnade inte förrän framåt halv tre, och då drömde jag så mycket sjuka saker!
Räddade livet på en jättesöt daggmask som höll på att dö för att han var tvungen att ligga i vatten. Så jag lånade en gubbes känga och gjorde ett avtryck i marken, för att sedan hälla i lokavatten.
Sen trodde jag att allt var lugnt, tills jag såg att den blödde också..så då satte jag tryckförband på den också.
Det är ju helt sinnessjukt, vart får man allt ifrån!
Jag var helt skärrad när jag vaknade..visar väl på vilken grym djurvän jag är.

När min räddningsauktion var över började nästa drama, då var det en jätteäcklig gubbe som ville ta mig till fånga och lägga mig i en kista och mörda mig och diverse andra läskiga saker.
Inte konstigt att jag var helt slut när jag vaknade imorse.

Hoppas bara att jag blir frisk till på lördag, då är det matchdags och utgång som gäller!

Ha en bra dag alla!
♥Ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0