Lördag 31/10

Idag ska säkert ungefär hela Sverige ut och festa järnet, men inte jag!
Känner mig inte alls i form för massa party utan jag stannar hemma under mitt täcke och äter godis och tittar på tv.
Eftersom pappa är borta i finland med elittjejerna har jag och Ludde haft mamma för oss själva, och det har varit grymt kul att få umgås lite med henne faktist!
Det är inte ofta jag har tid att umgås med någon i familjen, det är alltid något med volleybollen. Helt sjukt hur mycket tid både mamma och pappa lägger ner på det där!
   

Idag åkte jag och mamsen till Ikea en sväng för att inhandla lite gardiner och grejer till Marcie, en av dom amerikanska volleybolltjejerna! Sen har vi varit och inrett och donat i lägenheten hela dagen, grymt kul var det!
Sen fick vi världens skrattanfall inne på Ica när vi såg en tjej som sprang runt och spände ut sina silikontuttar så hennes nipples höll på att spricka genom tröjan!

Imorgon har jag ingenting planerat, riktigt skönt känns det.
Tror jag ska städa lite och kanske ta en promenad med Elin!
På måndag måste jag vara fit for fight för då ska jag bli av med min Ullared-oskuld tillsammans med fröken Sandberg.

Ha en riktigt bra kväll alla!

Ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0