Måndag 26/10

Idag fyller min otroligt sköna/vackra vän Ida Schramme 21 år.
GRATTIS!!! ♥

  
 
Därför ska vi äta en romantiskt födelsedagsmiddag idag innan jag ska och slinga håret, och hon ska även få en och annan liten present!

I fredags hade jag och fröken Schramme planerat att vi skulle ha en lugn kväll, bara gå iväg till Njuta och äta lite och träffa trevligt folk.
Det började ju så i alla fall men på något konstigt sätt hamnade vi på Satin och sedan på någon efterfest.
Grymt kul var det, men det var mindre kul att jag hade match dagen efter!

Trots att jag inte var i toppform vann vi matchen med 3-0, I like it!
Matchreferat
Fick besök av Mathilda framåt kvällen vilket aldrig är ovälkommet.
Vi körde en myskväll med skräckfilm, godis, chips, cola och slutligen det sedvanliga kliandet på ryggen!
Det är otroligt avslappnande att bara ligga helt platt i sängen och lyssna på musik och prata medan hon kliar med sina magic fingers!
Söndagen blev väl inte direkt fartfylld, blev lite film då också och ätande av allt godis som vi inte orkade med kvällen innan.
Det var ett perfekt avslut på helgen kände jag!

Nu ska jag äta lite frukost och hoppa in i duschen innan det är dags att ge sig iväg till Örebro och underbara Ida!

Ha en bra dag alla!

Ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0