MJ!

Hur grym är inte den här killen på en skala!?





Var ju Michael Jackson tema på idol igår!
Jag har fortarande jättesvårt att bestämma mig för vem jag gillar bäst.
Eddie var ju verkligen grym igår, likadant Erik och Mariette.
Jag tycker fortfarande Tove är jättebra, trots att hennes framträdande inte var världsbra!
Rabih är dock någon jag börjar få delade känslor om. Tror han börjar bli lite för kaxig, han får passa sig!
Något som var enormt glädjande: bye,bye Camilla! Äntligen slipper man den där bruden.

Har haft besök av Johanna, underbara Johanna!
Hon var i behov av lite kladdkaka med vispgrädde ala Ems tyckte jag, hon tog med sig cola så smakupplevelsen skulle bli total!
Sen drog vi ut i skogen med mr Nikon för lite fotografering.
Det blev många skratt och konstiga poser,jag gillar't!
När hon hade begett sig ner på stan var det dags att baka kladdkaka nummer två, mina kära föräldrar hade gjort en beställning eftersom dom får gäster ikväll.

Verkar som jag kommer dra iväg till Grekland 1 nov med mina babes Sandra och Diana!
Hoppas verkligen det blir av, jag behöver något att se fram emot i höstrusket.
  
  

Förra resan Jag&Diana gjorde gick ju inte av för hackor direkt!
Mallis♥

Ems


Kommentarer
Postat av: Diana

Åh, sakna sakna sakna!!!!! <3

2009-10-17 @ 16:55:34
URL: http://dianatwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0