The weekend

Tänkte köra en liten update om vad som hände i helgen!
Lördagen var det match som gällde, spelade mot Mariestad som är nya i vår serie så det var lite spännande.
Blev vinst med 3-0 för vår del i alla fall och jag kände att det var grymt skönt att spela spiker igen!
Sen var det bara att åka hem och fixa iordning sig för kvällens bravader med fröken Schramme, Mammy, Millis och Kristin. Det vankades utgång på Satin!
 


  
Helt sinnessjukt vad jag har saknat Ida, vi ses alldeles för sällan. En grym kombination är vi!
Förfesten bestod av massa förfriskningar, stämsång ( julsånger mestadels!), prat och massa skratt.
Satin var grymt kul, mest för att jag var med grymt kul folk.
Sen vankades det efterfest i en helt great lägenhet!
Jag var enormt social och somnade i en skön soffa vid 03.30, och vaknade sedan upp vid 06.30 när det var dags att gå hem till Ida!
Hörde att det var en bra efterfest i alla fall, trots ett litet bortfall från fröken Larsson.
Efter en svinigt kall promenad slängde vi ner oss i bäddsoffan!
Tror herr Persson var rätt nöjd med att ha lyckats få en dam på varsin sida om sig den natten(morgonen).
Söndagen bestod mest av ett otroligt maraton på MTV av "the city".
Kände att det var ungefär vad våra hjärnor orkade med!
Ida och jag blev liggandes där hela dagen, tills det var dags för mig att ta mitt pick och pack och återvända till Linde igen.

Det var en bra helg, otroligt bra!

Ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0