Vinster gillar vi!

Söndag

Då börjar helgen lida mot sitt slut och det känns som vanligt extremt jobbigt.
Har varit vaken sen 8.30 men har ändå inte hunnit göra något vettigt, är ett lite typiskt Emeliesyndrom såhär på söndagar!
Funderar på att ge mig ut på en promenad, jag har trots allt lovat mig själv att det ska röras på fläsket minst en gång om dagen.
Vi får se hur det blir, sitter för tillfället och laddar lite med en grymt god glass:
Gräddglass med smak av citron&lakrits från Sia ♥


Matchen mot örebro igår gick över förväntan!
Vinst för vår del med 3-0, kändes inte helt fel vill jag lova.
Trots att min hälsa inte var på topp måste jag erkänna att det gick bra för mig.
Dock är det bra mycket roligare att spela spiker än center!
Nästa helg är det dags för hemmamatch, känner mig redan taggad( och då kommer jag befinna mig på min vanliga spikerposition igen..förhoppningsvis!).

Hade diverse olika invites igår; utgång, bio och besök av en johanna.
Kände mig verkligen inte iform och vädret gjorde inte det hela bättre, så jag tackade nej till alla ovanstående och tog en lugn kväll hemma med mamsen, pappsen och Ludde.
Åt fläskfilé och potatisgratäng för att sedan förflytta oss till soffan där godisskålen och körslaget väntade!

Tror jag ska ta mig i kragen nu och ge mig ut på en liten promenad..trots att det tar emot.

Ems


Kommentarer
Postat av: Miccan

Lät och sågut som en riktigt god glass det dära :D

Och hoppas du haft en bra kamelbullens dag idag!

(själv ska man festa loss på några små smaskiga kamelbullar då man kommer hem från träningen ^^)

<3

2009-10-04 @ 17:24:14
URL: http://muumii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0