Aktiva fröknar!

(fortfarande) Torsdag

Nu har jag precis kommit hem från gymmet, jag behövde verkligen en härlig vän som Johanna!
Ibland har jag såna där dagar ( och jag tror/hoppas att jag inte är ensam om det) när allt bara känns så fel.
Man ser sig själv i spegeln och allt är bara fel helt enkelt.
En sån dag hade jag idag!
Kände mig som en fet,ful padda som klampade omkring och valkarna bara samlade sig överallt!
Det är inte ofta jag är på dåligt humör men idag kände jag mig faktist lite vissen.
Men så fort jag hade pratat av mig lite och satt igång med träningen kände jag mig genast mycket gladare.
Tur att man har så underbara vänner♥

Vi pratade igenom parkfesten, eller snarare skrek för att överrösta den höga musiken!
Stackars karl som var där och fick höra allt, speciellt eftersom det var samma som var där och fick lyssna på oss förra veckan också.
Men jag tror han gillar oss!
På begäran från en viss Lander kommer här lite bilder, din önskan är min lag!

Otroligt seriösa träningsbilder kommer här:

 

 min muskelkvinna, hon kan verkligen konsten att lyfta skrot  som sagt..muskelkvinna

värmde upp med lite lättvikter såklart! 

 ..innan jag gick vidare med dom lite tyngre grejerna 

 

En grym träningsduo helt enkelt! min väns inställning på motionscykeln..



Ska jag vara riktigt ärlig kan man sammanfatta vår "träningsrunda" med en mening:
Mycket snack och lite verkstad.
Men kul hade vi, och det är ändå huvudsaken!
Vi kom även fram till att vi ska gå ner 4 kg var till jul.
Får se hur det går...men man kan ju alltid hoppas!

Nu ska jag ta och sova snart, imorgon väntar ett par timmars jobb på Vitsippan.
Sen blir det Örebro och partyyyy för att fira min vän Elinas 20 årsdag som inträffade förra veckan!

Ems


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket gym är det?

2009-09-03 @ 22:47:45
Postat av: Emelie

det är på mas

2009-09-03 @ 22:48:43
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, omg!!!!! Vatta?! vilka jävla bilder haha

2009-09-04 @ 16:30:42
Postat av: J.Lander

haha sköna bilder här ;)

2009-09-07 @ 00:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0