Balsam för själen

Torsdag

Man mår bra av positiva ord, så är det bara!
Den här veckan har jag fått höra mycket positivt om mig själv, det värmer verkligen något grymt.
Har bland annat fått jättemycket positiv kritik från fröknarna på Vitsippan, som nästan rörde mig till tårar!
Att ge någon en komplimang är inte så värst ansträngande, men det betyder så grymt mycket för den som får den.
Tänk på det!
Så ge minst en komplimang varje dag, så kommer både du och dom runtomkring dig må bättre!



Har varit en bra dag idag, var lite trött eftersom jag började strax efter 6.
Men sen visade det sig att det serverades varm choklad och äggsmörgås till frukost och då vaknade jag genast till liv!
När telefonen ringde svarade jag med min präktiga "frökenröst":
- vitsippan, det är Emelie!
så hojtar det högt och ljudligt i andra änden:
- MEEN TJEEENA EMELIE, DET ÄR PAULA!
Följt av ett härligt skratt.
Sen påpekade hon hur präktig och ordentlig jag lät!
Hon är ju för go' den kvinnan!

Verkar som det vankas utgång imorgon, har blivit inbjuden av Emelie att fira Robert och Lina som båda fyller 20!
Så blir nog förfest i Nora och sen ut på något trevligt ställe och svänga på höfterna lite!
  



Ems


Kommentarer
Postat av: sandra

kul att du hänger på, ses vi imorgon! :)

2009-09-24 @ 19:23:09
URL: http://sandraostluund.blogg.se/
Postat av: Carro

Men du Fröken Larsson :) Jag ska också till Nora och förfesta inför kvällens roligheter, det hör inte till vanligheterna direkt :)

vart ska ni ut sen då?

2009-09-25 @ 13:17:03
URL: http://carolajjn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shit vad lika du och Emelie var, skulle kunna vara syskon!

2009-09-26 @ 12:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0