En ledig dag är en bra dag!

Torsdag
Idag har fröken Larsson varit ledig, det känns rätt gött faktist!
Har varit mycket jobb och slit och jag förtjänade en liten sovmorgon.
Bestämde mig för att ta en liten tur till Örebro och hälsa på Sandra (och Carro såklart) på salongen.
Vi pratade om karlar i vanlig ordning, och även massa annat!
Utlandsresa, ja tack säger vi!

När jag var påväg från salongen och går där strosandes på örebros gator ser jag en klump med karlar.
I klumpen urskiljer jag två typer jag mycket väl känner igen.
Ja dra på trissor, det var ju bröderna Lander !
Viftandes och skuttandes tar jag mig fram till bröderna och kramar om dom, sen kommer en skön kommentar från en annan karl i klungan:

- och vem i helvete är du?!

Klockren kommentar, så klockren.
Förövrigt har Jesper lovat att hålla en fest till min ära, kommer att finnas en chokladskulptur av mig i naturlig storlek.
Vad mer behöver man veta?

Kvällen har ägnats åt städning, idol och tacosätande.
Det är nice tycker jag.
Ja, jag tycker städning är rätt kul!

När jag hade lagt mig till ro och skulle kolla på Fetmakliniken i Houston ( för att skrämma mig själv så jag slutar upp med att mula kladdkaka!!!), ringde det på dörren.
Jag fick panik eftersom jag i vanlig ordning sprungit runt i endast trosor hela kvällen och inte hade några klädesplagg i närheten.
Men eftersom klockan var så pass mycket antog jag att det  bara var min systeryster, och drog på mig en tröja och gick och öppnade.
Där stod min kära vän Andreas!
Han är ju som en bror för mig, så det var nästan samma grej som att syrran hade stått där.
Vi pratade både länge och väl om ditten och datten!
Trevligt som tusan var det.

Jag&Andreas för ett tag sen!


Imorgon är det sångsamling på jobbet, fy fan vad jag längtar!
"Här dansar Herr Gurka, både vals och masurka".


Nej, nu är det färdigskrivet för idag.
Sov så gott alla!

Ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0