Finnarna anfaller!

Fröken Larsson sitter här och är redigt trött efter en slitsam dag på jobbet.
Men kul har det varit!
Man ska för fabian inte sitta och klaga när man lika gärna kunde strutta runt utan jobb = utan pengar.
Dagen har bjudit på sand/pinnätande barn( och även skrikande/gråtande/urgulliga), kalops, någon rispuddingliknande grejsimojs som mina smaklökar tyckte var helt okej.
Inga större traumatiska upplevelser på blöjfronten så jag är nöjd.
Jag har kommit fram till att det är skillnad på bajsblöja och bajsblöja!

Pratade med en viss fröken P igår på facebook och förvarnade om den vackra finnen som ploppat upp på min kind.
Dock hade även hon gjort misstaget att spana in sig själv lite för nära i spegeln, så vi kände att vi låg på samma nivå! Härlig kvinna det där.
När jag vaknade imorse hade kindfinnen lagt sig till ro en aning, men istället hade han fått sällskap av två kompisar som ploppat upp så fint på hakan.
Jag måste ha ätit något som inte är lämpligt, jag får ju inte finnar!!!
Så vi kan ju kalla dom utslag istället, bara för att det låter en aning fräschare.

Inatt hoppas jag verkligen att min kära hund kan sova ordentligt, inte hålla på och skälla och skrämma livet ur mig hela tiden!
   

 

Fotograf: Johanna Andersson



Ems


Kommentarer
Postat av: Johanna

hjärrrrrtaa!

2009-09-09 @ 23:04:21
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0