Frimisfredag

Gårdagen var grymt rolig!
Det var firande av Elina som stod på schemat och det bjöds på bål, tilltugg, härliga människor, skratt, lekar och mycket mer!
Efter mycket om och men ( och förfriskningar) hoppade vi in i taxin som tog oss till Frimis, och i vanlig ordning fann jag en ny vän. Taxichauffören.
Eftersom jag skulle ha tränat idag på morgonen var jag tvungen att ta den inte alltför mysiga nattbussen hem till Lindesberg igen.
Men när jag väl kom hem fick jag veta att den blev inställd på grund av att det var för lite folk som kunde komma, så jag åkte med den där förbannade bussen helt i onödan!
Livet är hårt ibland.
Hade i alla fall lite trevligt folk att prata med på bussen, även om det nog mest var min mun som var aktiv.
Men det är som det brukar!

Delar med mig av lite vackra bilder från gårdagen, enjoy!


Tänkte starta med en liten bild på födelsedagsbarnet, jag älskar henne precis som hon är!


Födelsedagsbarnet!  Jag&Frida 
 Frida&Elina 
Tre skönheter på rad: Elina, jag och Filippa 
 
Mitt verk!  Frida bjussade på pizzabullar! 
 Taxiåkning!
 Min nyfunne vän :)
Girlsen inne på Frimis!


Nej, här blir inga barn gjorda.
Nu måste jag få lite ordning innan Mathilda anländer!
Då blir det färgning av hår och massa lördagsmys.

Ems


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder :)

2009-09-05 @ 20:02:28
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: elina

alltså, jag älskar den bilden på självaste värdinnan..vilka otroliga läppar, sjukt snyggt :D jag älskar henne också - precis som hon är ! emelie, dags att ses snart igen..det går inte en dag utan att jag tänker på dig ;) behöver min emelie-dos ! PUSS

2009-09-05 @ 21:03:30
Postat av: Erika

Var är dom utlovade bilderna från utklädningen?? Jag vill så gärna se igen! =D =O

2009-09-07 @ 08:42:25
URL: http://veeela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0