handspritmissbrukaren rapporterar!

Sitter här och är helt slut som människa i både kropp och själ.
Sen jag kom hem från jobbet har jag hunnit med en liten powernap, bakande av en smarrig kladdkaka och ätande av den smarriga kladdkakan.

När klockan ringde imorse ville jag bara dö en sväng, kändes inte som jag hade sovit ett dugg och bara tanken på att jag skulle jobba gjorde mig ännu tröttare.
Funderar på om jag håller på att bli sjuk igen, det skulle ju inte förvåna mig.
Men jag ska vara positiv!
Igår kom vi fram till att det skulle bli full styrka idag, ingen unge var ledig så vi räknade med att få fullt upp.
Men allt eftersom tiden gick ringde fler och fler föräldrar för att sjukanmäla sina barn.
Jösses vad mycket sjuka ungar det hade blivit på bara en natt!
Jag anade ugglor i mossen och gick runt och tvättade händerna och missbrukade handsprit hela dagen,
jag orkar verkligen inte med att bli sjuk igen.

Trots att en hel drös var sjuka hade vi häcken full, vi var bland annat iväg till gympasalen på björkhagaskolan och lekte av oss.  Det var skönt för fröken Emelie att få svinga sig lite i lianerna, rocka rockring och leka "Kom alla mina barn".
På rasten gick jag in och la mig i soffan med en mysig fleecefilt över mig och somnade på direkten, dom 30 min hjälpte inte mycket men jag överlevde dagen åtminstone!
Imorgon väntar 2 timmars jobb, känns rätt lagom känner jag.
Sen ska jag nog ta en tur till örebro och inhandla present till min kära väninna Elina som ska fira sin 20-årsdag på fredag!




You take my hand, and you say you've changed,
but boy you know you're begging don't fool me.
Because to you it's just a game.
 You know all the right things to say,
(you know it's just too little too late)

Ems


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag missbrukar också handsprit! Särskilt idag då Anticimex kom på besök för att kolla hygienen på mitt kära arbete.

2009-09-02 @ 18:22:33
URL: http://veeela.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vill madam kanske följa med på en trip utomlands i jul?=) :D



Gott de lät med kladdkaka! :DKraam

2009-09-02 @ 20:00:12
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0