Råttor, chips och en gigantisk pung!

Torsdag


Erika och Tessans råttor var otroligt bedårande, dock fanns det en liten del på sötnosarna som jag gärna hade censurerat: svansarna. Usch säger jag bara!
Ludde blev extremt avundsjuk på att han inte fick all uppmärksamhet och gnällde som en tok. Han är för bortskämd, det är bara att inse!
 
 
Gick och mötte Mammy när hon hade slutat skolan och givetvis kunde vi inte komma tillbaka tomhänta till Erika&Tessan. Så det inhandlades chipshjärtan.
Dom tog slut fortare än kvickt när vi satte igång!
När jag satt där och var lite smått irriterad på mig själv över mitt onödiga chipsätande ringde telefonen.
Det var fröken Sandberg som var sugen på en liten promenad runt Lindesjön, klart jag var på!
Åkte hem i ilfart och bytte kläder, sen var det bara att ge sig iväg igen.
Det var otroligt trevligt och vi fick se en tjur med världens största pung.
Den var verkligen helt sjuk...så vi stod och beundrade den i ungefär 10 min.
Försökte dessutom få en bild på den, men det gick inget vidare!

När vi var runt skulle Johanna prångt ha med mig till kebabhuset, vad gör man inte för sin vän tänkte jag.
Så det blev ohälsosam mat, idol och lite vin!
Det förtjänade vi efter den promenaden, så det så.

Morgonen har ägnats åt städning, duschning och promenad med Ludde.
Nu ska jag titta på Andra avenyn och äta lite frukost. Sen blir det jobb!

Ems



Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, å herregud vilken härlig kväll vi hade igår! :) I like the holy biig koo pung!

2009-09-17 @ 20:24:11
Postat av: Emelie

Den var lovely, och det var pungen också :P

2009-09-17 @ 21:47:25
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken mysig och rolig dag :) den där pungen hade jag velat se ;D hahah..

2009-09-17 @ 23:07:10
URL: http://sandratwin.blogg.se/
Postat av: Bella

Tjabba! Nej jag hade dessvärre missat de med bloggdesignen men jag vet inte, haha.. Jag kan ju inte så mycket..Har ju liksom bara pillat mig fram till min egna..:p Så jag vet ju inte om man får till de direkt.. Men jag tycker ju det är jättekul att sitta med det.. Så jag kunde ju försöka iaf men du får ju inte hoppas på så mycket.. Vad skulle du vilja ha då? Färger, bilder, upplägg osv.. Det går kanske inte så fort heller.. Haha, vilket uppmuntrande svar va?:p haha. Skicka lite bilder o så o berätta hur du har tänkt så får vi se när jag kan börja med det.. [email protected].. Kramis:)

2009-09-17 @ 23:28:31
URL: http://isabellhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0