Saltkråkungar och en sväng till örebro


Onsdag

Dagen har bestått av 2 timmars jobb, var nog ungefär det jag kände att jag orkade med idag i jobbväg!
Tiden gick otroligt långsamt, det brukar vara så när man är där så kort tid.
Tur att jag jobbade med Sara i alla fall så man kunde prata lite med henne!
När jag var påväg hem hörde Malin av sig och undrade om jag ville hänga med en sväng till örebro, det tackar man ju inte nej till!
Så jag traskade hem, gick ut med Ludde, bytte kläder och sen gav vi oss iväg.
Första stoppet var ikea där Malin skulle inhandla en byrå. Blev även en matta, krukväxt, kruka, råtta till Ludde ( för att jag tyckte synd om honom eftersom han var ensam hemma) och lite godis som jag inte kunde motstå när vi var påväg ut!
       


När vi hade mosat in allt i bilen drog vi vidare mot marieberg, där var jag på jakt efter presenter till Elina och en vind/regnjacka till mig själv ( sen blev det ju även lite annat också!)
Apropå Elina så fick jag mig en liten pratstund med henne inne på Bik bok där hon jobbade och slet, älskade Elina!

  


När jag kom hem insåg jag att det bara blev massa svarta inköp ( plus ett grått), ser en aning trist ut men jag antar att det är ett tecken på att hösten är i antågande.

Det har varit en bra dag idag, något annat kan man inte påstå!

Ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0