Promises

Jag känner mig en aning kluven!
Efter förra helgen lovade jag mig själv att jag skulle vara lugn som en filbunke den här helgen...känns som att jag kanske bryter det löftet ikväll.
Typiskt mig!
Volleybollbruttorna ska ut och jag vill joina, fast samtidigt vill jag hålla mitt löfte till mig själv.
Eller...jag vet inte vad jag vill!!!

Sen känns det som jag inte har något att sätta på mig heller, miljontals plagg har jag..men inte något som känns rätt!
Dagens ilandsproblem helt enkelt, jag kanske glider runt naken ikväll. Who knows!?

Ska mumsa i mig lite fläskfilé med pommes och bearnaisesås och duscha, sen får vi se hur jag gör.
Men känner jag mig själv rätt kommer jag spendera kvällen på dansgolvet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0