Relax, take it easy

Just i denna stund känner jag mig som en otroligt duktig och välorganiserad kvinna ( vilket inte händer särskilt ofta i mitt fall!).
Jag har bestämt mig för att helgen som är i antågande ska vara fri från utgångar och annat fartfyllt.
På lördag ska jag göra en god gärning genom att hjälpa mamma att städa ur dom amerikanska volleybollspelarnas lägenhet, det är en hel del att göra där vill jag lova.
Sen hade jag även tänkt att jag ska börja packa lite smått, visst det är tre veckor kvar men det kommer gå fort!
Måste göra en lista på allt som ska med, packning är viktiga saker.
Gjorde en liten snabb överblick och har insett att jag har det mesta jag behöver redan.
Överflöd när det gäller kläder, speciellt klänningar.

Det som jag kommer på sådär på rak arm som verkligen måste inhandlas är:
♥Ett par snygga, slitna, ljusa jeansshorts
♥Hårinpackning från Biolage
♥Några fler nagellack från h&m, älskar verkligen deras löjligt billiga nagellack!
♥Solskyddskräm( ja, jag tänker faktist använda det..i alla fall dom första två dagarna. Sen blir det hawaiian tropic olja för hela slanten!)

Dom här shortsen ska tydligen finnas på Cubus(har nog aldrig handlat något där förut!?), ser ju helt okej ut!



Övriga planer är att jag ska äta chips, har haft ett starkt sug efter det hela veckan!
Fick hem lite grejer från nelly idag förresten, men är way to tired för att ordna bilder på det just nu.

Imorgon ska jag upp och skutta klockan 05, inte något jag älskar men det resulterar i att jag slutar redan 13.30.
Och det är ju inte helt fel sådär på fredagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0