Shine on

Igår när jag gick och la mig, hade jag en riktigt bra känsla av att jag skulle vara på topp idag.
Frisk som en nötkärna!
Men det var helt fel känsla tydligen, hej och välkommen 39 graders feber.
Nu orkar jag inte hålla skenet uppe faktist, vad är det här!?
Vad har jag gjort för att förtjäna att vara dålig i ungefär 10 dagar?
Känns ju inte som det är riktigt rätt läge heller, jag har massor att uträtta innan jag åker.
Träffa alla vänner, packa och inhandla sånt som kan behövas.
Imorgon påbörjar jag dessutom den sista veckan på jobbet, då vill jag verkligen inte vara sjuk...
SUCK ! ! !

Bästa grejen på länge var i alla fall att min älskade Babs kom hit igår!
Finaste och bästa vännen ever, I love you! ♥
Om det skulle vara någon jag skulle kunna leva samboliv med, så är det henne.
Aldrig något tjafs och bråk, härliga sångstunder, kli på ryggen och skrattattacker tills inälvorna nästan skuttar ur kroppen. Kärlek och vänskap när den är som bäst helt enkelt.

Babs ♥

Har gjort en liten kraftansträngning nu på morgonen och kollat lite vad jag ska ha med mig.
Insåg att jag hade 14 bikinis, och även att jag hade enormt svårt att bestämma vilka jag skulle packa med mig...
Egentligen behöver man väl inte fler än typ 4, fast där kommer jag nog faila rätt rejält!


Fick en släng av panik när jag provade att packa ner en pytteliten del av dom kläder jag tänkte ta med; väskan blev halvfull!!!
Jag trodde jag skulle kunna få plats med 10 gånger mer i min rejäla resväska!
Vet inte hur det här ska gå, får ju nästan en hjärtinfarkt av denna packningsstress.
Jag har 12 dagar på mig, på något sätt ska det funka.



En grej som gör mig enormt ledsen är att Lina inte ska hänga med längre...men förstår henne eftersom hon skulle förlora sitt jobb här hemma i Sverige om hon åkte.
Antar att jag överlever... bara jag slipper flyga ensam..för det kommer inte hända eftersom det är byten och grejer!

Nej, nu ska den bittra fröken Larsson äta lite frukost och duscha.
Mycket mer kommer väl inte hända idag antar jag!

Ha det guld ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0