Emelie? Joel?

Okej, jag erkänner.
Jag var inte till gymmet idag, men jag tänkte i alla fall gå dit!
Det är faktist tanken som räknas har jag hört.

Nu kan jag äntligen börja knapra mina Levaxintabletter igen, så min ämnesomsättning kommer i rätt fas!
Karln som jag skulle hämta ut tabletterna av på Apoteket höll på att gå mig på nerverna och påstod att jag inte hade något recept.

Till slut ropade han på en kollega och frågade hur han skulle bära sig åt.
Den kloka, kvinnliga kollegan tog en titt på dataskärmen, och sedan en titt på mig och frågar:
-Du heter väl inte Joel?
Självklart blev jag då tvungen att ta mig en rejäl funderare, och efter att ha tänkt efter riktigt ordentligt kunde jag ärligt svara:
-Nejdu, inte vad jag vet i alla fall.
Stolpskottet hade slagit in totalt fel personnummer.
Och jag, som i vanliga fall brukar heta Emelie Larsson fick helt plötsligt en ny identitet som Joel Engström(och dessutom nytt kön).



Ikväll kör jag myskväll med mamsen! Fixade iordning en grym sallad med kyckling, pasta, soltorkade tomater, salladsmix och körsbärstomater.
Det blir mycket skratt när vi umgås, vi har samma sjuka humor och jag förstår verkligen vart jag har fått mitt beteende ifrån!

Jag har ju känt att mitt högra ögonbryn har börjat beté sig lite märkligt, eller..det betér sig inte alls rättare sagt.
När jag skrattar eller ler så flyger mitt vänstra bryn upp lite käckt som det ska göra, medan mitt högra vägrar röra sig!
Ni kan ju tänka er hur attraktivt det ser ut...

När jag berättade det för mamma var hon så där kärleksfull och lugnande som bara en mor kan vara och säger: Jamen! Det har jag faktist tänkt på, så såg du inte ut förut...du har säkert fått i dig någon drog när du har varit ute och svirat!

Tack mamma, du är för underbar ♥
Love that women!

Mamsen&Jag




Kommentarer
Postat av: Anonym

för fin är du.

2010-04-09 @ 22:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0