Bullfest, bullfest!

Vart tar all tid vägen dom dagar man är ledig egentligen?
Hux, flux så är den bara borta!

Känns som det är mycket på gång på jobbfronten just nu.
Har fått ett vikariat på mitt favoritdagis till Oktober(som kan bli förlängt), och ska även börja jobba lite på Frosths konditori.
(Sen har jag fler järn i elden, men det ligger vi lite lågt med tills vidare!)



Emelie+kakor+bakelser+tårtor=farlig kombination!
Ska bli fruktansvärt kul i alla fall, och ett plus är att jag kommer få arbeta tillsammans med Bella
och Erika




Nu ska jag röja upp lite i köket efter min avancerade matlagning(bacon&ägg).
Sen blir det volleybollträning!


Kommentarer
Postat av: Bella

Naw gulligt! :) Ska bli superskoj!

2010-08-25 @ 14:49:41
URL: http://isabellhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0