Fashion!

Fröken Larsson är riktigt trött, det är lätt att man blir det när man lägger ner hela sin själ i sitt arbete.
Idag fick jag en makeover av två tjejer som är fyra år, tror jag kommer satsa helhjärtat på den looken nu i höst.
Ibland händer det att barnen har lite svårt för vissa namn, oftast uttalar dom mitt namn som "Ämlä". Just nu är det dock en unge som ständigt kallar mig Mollie, weird!?







Här snackar vi fashion på hög nivå...
Måste även passa på att visa upp mitt otroligt snygga legohus som byggdes på fritids i somras, jag är stolt.







Om ni ursäktar, måste jag gå och dö lite av trötthet.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Erik

Underbar look! Skulle gärna se dig ute (eller inne) med den hårkreationen :)

2010-08-24 @ 19:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0